Welcome to my own BLOG

...

Tuesday, February 15, 2011

Hоорхойгоос чинээлэгрүү

Лиза смит бол британий нэрт дуучин юм. Тууний инээмсэглэл олон улсийн сэтгүүлийн нуурэнд тав’гддаг ба жил болгон дэлхийн өнцөг булан бүрт байх сая сая шүтэн бишрэгчиддээ зориулан тоглолт хийдэг.
Гэсэн хэдийч ливэрпүүл хотын ирээдүйтэй залуу одын маан’ ам’драл маш өөр байв. Лиза ярихдаа: 8 жилийн өмнө би 3н дуу болон эцэг эхтэйгээ хамт нитийн жижиг байранд ам’дардаг байв. Тэнд үнэхээр умгар давчүү байсан. Бидэнд хангалттай мөнгө байгаагуй учир би хойд хормойгоороо урд хормойгоо нөхөхийн тулд эмнэлэгийн цэвэрлэгчээр ажилдаг байлаа. би хувтасаа комиссын дэлгүүрээс авч байв. Би шарсан төмс болон чиколад идэх дуртай байсан учир нилээн махлаг байлаа. чөлөөт цагаараа их суруулийн хоорд дуулах эсвэл далайн эргээр алхдаг байсан. би цэнгээний газараар ордоггүй байлаа учир нь тэд үнэхээр үнэтэй байсан. би радио их сонсдог байсан. бүх дууны үгийг цээжилдэг байсан бөгөөөд хүмүүс намайг үдэшлэгт дуулуулахаар хөлсөлдөг байв. найзуудад маань миний хоолой их таалагддаг байсан учир тэд намайг дуу бичлэгийн компанируу бичлэгээ явуул гэж ятгадаг байлаа. энэ л бүх зүйлийн эхлэл болсом юм. 3н 7 хоногийн дараа би компаниас дуудлага хүлээж авсан бөгөөд миний амьдрал эрс өөрчилөгдсөн.
Одоо лиза бяцахан охин болон нөхөрийн хамт лондоноос холгүй аварга цэцэрлэгтэй том байшинд амидардаг. тэр илүү гуалиг болсон бөгөөд өөрийн загвар зохион бүтээгчийн хувтастай маш дэгжин харагддаг. тэр биеийн галбираа хадгалахийн тулд хоолны дэглэм бариж бас өдөр болгон заалруу явдаг. чөлөөт цагаараа тэр театр явах юмуу эсвэл үдэшлэгт очдог.
лизагийн ливэрпүүл дэхь амьдралийн хэв маяг өнөөдрийг хүртэл маш олон удаа өөрчилөгдсөн. тэр хэлэхдээ: миний бодолоор би өөрийн амидралаа одоог хуртэл залсандаа азтай. энэ бодсон шиг амар биш. учир нь надад өмнө нь байсан шиг хувийн зуйл байхгуй болсон. би хайр хүрэм гэр бүл бас ирээдүйтэй байр суурьтай. өөр надад юу хэрэгтэй гэж.

No comments:

Post a Comment